Saturday, April 17, 2010

Coconut Shake..

Assalamualaikum..

SEkarang dah start minggu study week..
tapi kejap jer..
jadi kesempatan ni boleh r balik umah..
org kata minta maaf dan restu dari ibu bapa..
mana tahu klu ibu bapa terasa dgn kita nnt time exam xleh jawab..

pagi tadi test koko kejap..
pastu bru balik umaah dgn member..
naik kereta, lega xyah berebut bas..
sampai umah dah ptg..
kul 8 pergi pasar malam..
ayah bg 50 sruh beli makanan..
apa-apa jer..
aku xkisah dah xmakan.. apa yg aku serbu adalah..
air coconut shake kuantan..
beli 5 percuma 1..
aku pun rembat 5 + 1 = 6



aku sorang minum 3..
yg lain bru kluarga..
dah lama nak minum air ni..
yelah payah kat kampus xde..
skurg2nya dapat lepas gian minum air coconut shake sebelu exam..

Assalamualaikum..

p/s: rasanya klu balik umah ni mmg xstudy dah..

6 comments:

epullani said...

mcm best je plak..
huhuhu

ai@reel said...

memang sodap tu tapi kalau dah dicampur dgn gula x berapa sodap,biarlah yg original dari buah itu..ehehhh

Cap Api said...

epul: mmg best pun.. cubalah..

aireel: campur dgn aiskrim pun best gak..

'AQILAH said...

sedap.

iLhAm_bEcKs said...

wah! makan..eh! mnum bsar ye.
haha
lgu ape ek kt page ko ni??
sp nynyi?

Cap Api said...

aqilah: mmg sedap.. heheh..

ilham: skali skala mkn besar..
lagu permata yng dicari.. penyanyi dia dehearty..