Sunday, April 11, 2010

Gangster..

Assalamualaikum..

entry aku arini gangster..
adakah aku gangster??
takdelah.. gangster dan kaki buli?
adakah kedua-duanya sama?

sebenarnya aku nak citer ttg..
citer yg aku tgk semalam..
sebuah citer korea..
tajuknya GANGSTER HIGH..


citer dia agak menarik..
ttg pelajar high school..
dorg mulanya bdk2 baik..
tubuhkan pasukan bola sepak sendiri..
dan ada kawan mereka kena buli dgn kaki buli sekolah..
akhirnya kawan2 yg lain tolong belasah kaki buli..
dorang pun dianggap gangster skolah..
perakhiran citer ni agak memilukan..
tema citer ni lebih kuat kpd erti sebuah persahabatan..

oklah..
pasni aku dah xbleh tgk citer dah..
exam dah nak dekat..
seminggu lagi..
doakan kejayaan aku..
amin..

Assalamualaikum..

3 comments:

epullani said...

huhu gud luck.. btw thanks kongsi cite tuh.. aku mmg suke cite korea

yusuf mujahidin ™ said...

gudluck xm
:)

Cap Api said...

epul: thanks.. samelah kte..

yusuf: terima kasih..