Sunday, March 28, 2010

Ikhlaskan Hatiku..

Assalamualaikum..

Hari ni aku rasa rajin nak menulis..
mgkn sebab asyik(belum lagho lg kot)..
aku pun tak tahu benda yg asyik sgt..

Sebentar tadi.. aku tgk movie..
filem hindustan..
Dah lama dah tak tgk..
klu dulu2 masa kecik..
favourite one family..
tv2 ke tv3 ke baham saja..
tapi skang masa tak mengasihi..
tu xtgk2 tu..

Semalam My Name Is Khan..
Harini 3 Idiots..

mesti ramai org dah tahukan ttg citer Shah Rukh Khan kan..
"My name is Khan but I'm not a terrorist!"
Citer ni best.. terkesan dihati..

Skang aku nak citer ttg 3 idiots..
ttg persahabatan dan pelajaran..
ramai org masuk u sebab nak dpt degree..
tapi racho(aamir khan) nak belajar..
Dia nak ilmu..
kawan dia pulak masuk u engineering sebab ayah dia suh..
tapi sebenarnya dia minat fotografi..
bila tgk citer ni..
aku rasa mcm aku ada persamaan jer..
aku ambik engineering..
aku ada iras aamir khan..
aku ske kareena kapoor..
citer ni ada gak pengajaran..
yg boleh aku kutip..

Tadi aku check tekanan darah..
tinggi naik..
aku rasa aku xde darah tinggi..
aku rasa puas aku ketawa nak senangkan diri..
apsal tekanan darah aku tinggi??

Mungkin aku hot dalam kot..
Ya Allah! Ikhlaskan hatiku..
Buanglah rasa sangsi dan negatif..
aku mohon..

Assalamualaikum...

2 comments:

hans said...

aku juga tak tgok lagi cerita nih

Cap Api said...

len kali bleh tgk.. heheh..