Saturday, March 27, 2010

Terjadi..

Assalamualaikum...

Banyak benda yang telah terjadi..
Sama ada kita mengingatinya atau melupakannya..
Seperti aku hari ini..
Mungkin aku akan ingat peristiwa penurunan berat badan aku..
hari ni aku timbang hampir 6 kg turun..
nak kata aku diet atau sukan..
skali skala.. xkonsisten..
dan hari ni juga aku tahu aku ni jenis darah apa..

Hari ni..
Semua tempat akan menyambut earth hour..
termasuk u aku skali..
macam2 aktiviti dorang buat..
aku pulak gi kluar makan dgn member2 dlu..
perut lapar perlu diisi..
pas balik.. 10 minit pastu program habis..
ambik kupon jelah..

Apa-apa pun setiap perkara yang terjadi..
Ada yang otak kita boleh ingat ada yang tak..
Macam member aku citer masa zaman sekolah rendah dulu..
Jadi solo boria pastu siap salah lirik.. terus trun pentas..
Macam aku jugak dulu..
masa reading competition..
aku year 4..
soalan mudah..
"Who is prime minister?"
Hampir setengah jam aku atas pentas diam..
last2 trun macam tu..
Aku ingat lagi..
Perkara yang memalukan selalunya kita kan ingatkan..

Okay, sebenarnya aku nak cari bahan tuk assignment ni..
tapi alang-alang dah online..
biarlah update blog skali..

Assalamualaikum..

5 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

td earth hour sempt tutup 5minit...adik dh bising takut gelap..haha

MR. SYAH said...

terus xtutup..

hans said...

aku lupa nak join
bz buat assignment

zixol said...

aku tutp lampu bilik aje..kang tutup lampu rumah kene lempang pulak.

Cap Api said...

okaylah sape yang buat tu..

aku pun xbuat sbb pikir perut lagi penting.. heheh..