Tuesday, June 22, 2010

Aku tak Percaya

Assalamualaikum..

setiap kali aku baca paper..
mmg bab citer hiburan xkan pernah habis..
artis main dadah..
bukan sorg dua..
tp dah ramai..
sokong betul dgn kata2 wardina..
artis xleh jadi idola..

tapi sejak dua menjak..
pas kes saiful apek..
keluar plak cerita Tiz Zaqyah..
kononnya dia nak rampas pakwe Fasha Sandha..
artis ni dah xde cerita lain..
main rampas2..
kahwin cerai..
cinta putus..

aku sebenarnya suka dengan Tiz Zaqyah..
lepas tgk dia berlakon citer Nur Kasih aritu..
tapi aku tahu dalam cerita tak sama dgn perangai pelakon dari luar..
berlakon2lah.. xterkesan dlm hatipun..
tapi aku macam xpercaya..
tiz nak rampas pakwe fasha tuh..
hahah.. klu diukur kekacakkan aku dgn entah apa nama laki tuh..
aku rasa aku lagi kacak..
hahahha..

aku rasa baik tiz sibuk pikir berlakon lagi..
aku suka tgk dia berlakon..
tapi watak macam nur amina tulah..
dalam asmaradana tu macam best gak tp aku xprnh tgk citer tuh..
tgk iklan jer..
tiz masih muda lagi baru 21..
beza dua tahun je dgn aku..
berlakon elok2..
xyah nk kontroversi nanti orang benci..
org undi kamu pun sbb lakonan kamu..
bukan citer dalam selimut kamu..
teruskan perjuangan..

i will  support u.. Assalamualaikum..

7 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

salam capapi

aku pn suke Tiz..
walopn dgr cite dia kt luar drama nurkasih tu tk bpe enak tp aku suke lakonan dia

tkyahla nk rebut lelaki tu..
aku lg kacak...hahaha

Amir Rayyan said...

susah nak percaya dan beri percaya...:)

breakingtherulez said...

nak berkias2 arr tuh
nama tiz memanjang!
hahahhahaha
jejai tu mmg x leh harap
bapak dah siap sakit jantung
dgn perangai hamsap beliau!
ehhh, mcm arr wa kenal jejai.
wakakakkakaka


>>___<<

yoro okino said...

aku dlu pon suke tiz nie
tapi sejak aku tau dier kaki clubbing gak
nympah pon ader..

nasikputeh said...

huhu..
setakat suka tak pela
tak salah pun
tapi nk jadi idola mmg tak berapa seswai kot..

Cap Api said...

yusuf: betul tu.. kamu lg kacak yerk.. heheh..

amir: terpaksa percaya.. hmm..

frodo: aku mmg ske tiz.. jejai ke nama l;aki tuh.. mcm xbest jer nama tuh.. hahah..

yoro: aku ske time dia berlakon.. heheh..

nasik puteh: aku suka jer.. idola x..

frwls said...

comelnya tiz!