Sunday, June 27, 2010

Cantiknya Dia

Assalamualaikum..

Sejak akhir2 ni aku asyik terbaca bahagian hiburan jer..
Kali ni ttg Pelakon Maya Karin..
Dengar2 hubungan dia dah tak aman dah dgn suami dia..
hampir nak bercerai dah..
tapi aku malas nak amik port ttg tu..
arap2 rumah tangga dia selamaat..

tapi aku nak cerita ttg dia yg cantik betul..
bila dia pakai tudung..
macam perempuan melayu terakhir.. ahaks..
ni bukan kali pertama aku tgk dia bertudung..
masa aku balik kampung kat kelantan.,.
aku slalu nampak iklan kat board..
wajah maya karin pakai tudung utk iklan celcom..
memang cantik..
fara fauzana pun ada pakai tudung utk iklan nescafe..
manis nampak..
kalau maya nak pakai tudung terus pun ok..
 i like u.. hehhe..

Assalamualaikum..

3 comments:

Mak Su said...

salam ziarah :)

tak perasanlah, wajah siapa tu ek?

nasikputeh said...

cantik bertutup litup...

Anonymous said...

basically sapa pakai tudung memang cantik..even kalau indian/chinese pun.kalau lelaki pakai je tak lawa.ehek

Perhitungan Si Kacak dan Wanita Gorjes