Saturday, June 26, 2010

Terkenang Masa Lalu..

Assalamualaikum..

Harini pelajar baru dah mendaftar dekat UiTM..
U aku xtahulah berapa ramai pengambilan sem ni..
harap2 ada kolej tuk aku ditempatkan..
sekarang ni minggu orientasi untuk pelajar baru..

Cerita tentang minggu orientasi..
UiTM merupakan kali pertama aku kena orientasi..
masa sekolah dulu slalu terlepas mggu orientasi..
sebab aku slalu masuk lambat..

Bagi aku minggu orientasi yg aku jalani..
xberapa menggembirakan hati aku..
yelah jadual hidup terus berubah..
paling aku xsuka waktu tidurku..

Tidur pukul 2 pagi..
Bangun pukul 4 pagi..
2 jam jer kasi tidur..
dahlah seminggu minggu orientasi..

Pastu jumpa OC yg bermacam ragam..
ada yg peramah, kelakar, muka ketat, sombong, kaki perempuan??(no komen)
dan ada juga pelajar yg slalu buat hal..
selalu melambatkan masa..
pastu ada sesi berbahas mulut..
antara Oc dan pelajar baru..

Tujuan orientasi adalah untuk mengenal Universiti..
dan juga pelajar2 lain..
tapi aku knal org lain..
lepas abis orientasi.. :P

tapi satu best orientasi masa tu..
makan percuma..
apa2pun aku suka blaja kat tempat aku blaja skang..
dah berjumpa dgn kawan2 baru..

Assalamualaikum..

3 comments:

fndrocka said...

benda yang aku psal OC uitm perlis dulu..dorang lawak gampang!

Terbaru : Si Kacak Mengintai Dari Tirai Kamar

'AQILAH said...

huhuh orientasi uitm ku sangat teruk..serius..tak de yg best pasal orntsi kat u...hehe

Cap Api said...

fndrocka: oc aku dlu kurg wat lawak..

'aqilah: samelah kite.. hehhe..